UNITEL

Prima

Prima

Centrala Platan Prima to pierwsza tej klasy centralka z polem komutacyjnym IP, która umożliwia korzystanie z tanich rozmów w technologii VoIP. Oferuje zaawansowane funkcje, jak poczta głosowa, nagrywanie rozmów oraz zdalne zarządzanie przez przeglądarkę internetową.

Idealna dla rynku SOHO, mikrofirm, niewielkich oddziałów, punktów usługowych lub sklepów, liczących do kilkunastu pracowników, a także dla domów jedno- i wielorodzinnych. Plug & Talk – prosta w konfiguracji i użytkowaniu, gotowa do pracy zaraz po wyjęciu z pudełka.

 

Najważniejsze cechy

  • zintegrowany VoIP w wyposażeniu standardowym:
    • 3 porty miejskie (obsługa do 3 operatorów VoIP, również SIP-Trunk)
    • 2 porty wewnętrzne (możliwość rozbudowy do 6 portów wewnętrznych VoIP)
    • protokół VoIP: SIP
    • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, GSM
  • VEK (R) – Voipowy Eliminator Kosztów:
    • dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek, kart i telefonów IP
    • funkcja LCR – wyboru najtańszej drogi połączeniowej
    • unikalna funkcja Call Through – dzwoń z komórki przez VoIP. Centralka automatycznie rozpoznaje wskazane numery komórkowe i przekierowuje je do sieci VoIP

Call Through - dzięki Primie rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP
Call Through – dzięki Primie rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP

  • Plug & Talk czyli podłącz i rozmawiaj – centralka gotowa do użycia po wyjęciu z pudełka z predefiniowanymi ustawieniami fabrycznymi
  • Zintegrowane nagrywanie rozmów na karcie SD dla wszystkich użytkowników:

Aplikacja Agent 001 - zarządzanie rozmowami nagranymi w Primie
Aplikacja Agent 001 – zarządzanie rozmowami nagranymi w Primie

  • Prima Web Konfigurator – zarządzanie centralką przez przeglądarkę internetową:

Prima Web Konfigurator - zarządzanie Primą przez przeglądarkę internetową oraz aplikacja do taryfikacji Grosik
Prima Web Konfigurator – zarządzanie Primą przez przeglądarkę internetową

  • Rejestracja połączeń wychodzących i przychodzących, taryfikacja rozmów poprzez aplikację Grosik (nowość!)
  • Zobacz Kto Dzwoni – prezentacja numeru (usługa CLIP) abonenta dzwoniącego na wyświetlaczach aparatów telefonicznych oraz w programie Platan CTI
  • Współpraca z komputerem poprzez program Platan CTI (dodatkowe funkcje telefonu na ekranie komputera):

Platan CTI - informacje o dzwoniącym, przyciski skróconego wybierania, historia połączeń
Platan CTI – informacje o dzwoniącym, przyciski skróconego wybierania,
historia połączeń, odsłuchiwanie wiadomości z poczty głosowej i wiele innych

  • Zintegrowana, wewnętrzna Poczta Głosowa
  • Rejestracja połączeń z buforem w centrali
  • Możliwość aktualizacji oprogramowania centrali (firmware update)
  • Estetyczna obudowa do powieszenia na ścianie

A do tego… wszystkie cechy nowoczesnej centrali telefonicznej:

Przykładowa organizacja ruchu telefonicznego w centrali Prima
Przykładowa organizacja ruchu telefonicznego w centrali Prima

 

Platan Prima to unikalna na skalę europejską centralka IP tej wielkości oferująca zintegrowane nagrywanie rozmów, pocztę głosową, taryfikację rozmów oraz obsługująca zarówno linie VoIP, analogowe, jak i ISDN.

Konfiguracja:

Konfiguracja bazowa

  • 3 porty miejskie VoIP (IP GW)
  • 2 analogowe linie miejskie
  • 6 analogowych linii wewnętrznych
  • 2 porty wewnętrzne VoIP (IP EXT)

Możliwość rozszerzenia konfiguracji bazowej o:

  • 1 łącze miejskie ISDN (2B+D) lub 1 analogową linię miejską
  • 2 lub 4 analogowe linie wewnętrzne
  • 4 porty wewnętrzne VoIP
  • zintegrowane nagrywanie rozmów na karcie SD

Dostępne konfiguracje:

3 porty VoIP
+ 2 linie miejskie

3 porty VoIP
+ 3 linie miejskie
3 porty VoIP
+ 2 linie miejskie
+ 1 łącze ISDN BRA
6 linii wewnętrznych analogowych
+ 2 lub 6 portów wewnętrznych VoIP
+ + +
8 linii wewnętrznych analogowych
+ 2 lub 6 portów wewnętrznych VoIP
+ + +
10 linii wewnętrznych analogowych
+ 2 lub 6 portów wewnętrznych VoIP
+ + +

Masz pytania? Zadzwoń 12 416 71 40

Więcej informacji na oficjalnej stronie produktu: www.platan.pl

  1. Z chęcią odpowiemy na wszystkie Państwa pytania